Baju Raye :)



Assalamualaikum semue .. hey korang dah beli baju raye ke belum ? Warne ape tahun ni ? mest cantik kan . haha . Aku dah beli dah , series cantik do baju kurung aku tahon ni . haha xD tahon ni just beli satu baju kurung siap and lagi satu baju kurung tempah . Yang tempah tu pon dah siap lame dah .. Sebelum puase hari tu lagi dah siap . haha cepat betol mak aq ni . hee .. Btw ramai tahun ni perple kan ? -.- haihh .. ramai suruh aq beli baju kurung prple tapi tahun lepas aku dah pakai prple lah korg .. tahon ni aku coklet & biru lahh .. hehe . tape2 tahun depan jelah ek kawan . haha .
Pasal kasut pulak . huh , mak aq beli kan . cun + mahal -.-' Rm95 . Best kan ? tapi memang sesak lah mak aku . haha , tapi die kasi gak ... I love you mom ;* hehe . Pape pon selamat berpuase you all .. semoge puase korg diberkati oleh Allah s.w.t keh .. bye bye :)